U QUANZHOU EACHERN IMP & EXP CO., LTD participerà à diverse esibizioni internaziunali ogni annu

QUANZHOU EACHERN IMP & EXP CO., LTD participerà à diverse esibizioni internaziunali ogni annu, à i clienti straneri per prumove scambii è materiali ecunomichi, per seguità in armunia cù a natura
In l'esposizione, avemu avutu una bona è efficace cumunicazione cù u persunale di l'industria, è hà cunsigliatu i prudutti à i clienti, è avè ottinutu u lamentu unanimu di i clienti.
Per ottene una migliore sessione di l'effettu cummerciale, l'esposizione per aghjunghje servizii di trasportu, spazii protetti di i diritti di a pruprietà intellettuale, centru cummerciale, centru di stampa, zona di divertimenti di caffè, area di email gratuiti, cum'è u postu di firma più comodità, oci è zona di cummerciu. , in tempu puntuale per assicura chì l'espositori è i clienti puderanu sottu à l'ambiente di una cumunicazione cummerciale è pratica è negoziata. U prucessu di serviziu prufessiunale di alta qualità è u serviziu esclusivu di alta qualità prufessiunale hà fattu sta mostra guadagnà un'altra ronda di elogi da l'expositori è visitors.This mostra hè una mostra prufessiunale relativamente grande in Cina, cun una linea di prudutti cumpletu. In l'esposizione, avemu ricevutu ancu assai ordini. In generale, l'effettu di esposizione hè statu assai bellu. Spergu chì pudemu avè più cooperazione è fà progressi inseme in u futuru.

news03news04news0004


Tempu di creazione: 29-20-Maiu